حضرت آيتاللّه العظمى حاج سيد محمد رضا گلپايگانى به روايت اسناد ساواك - -- - الصفحة ٤٨٤ - موضوع سيد خسرو بشارتى
رونوشت گزارش شماره ٣٥٤٥١/ ٢٠ ه ٣- ١٩/ ٦/ ٤٨
موضوع: سيد خسرو بشارتى
نامبرده بالا در تاريخ ١٤/ ٦/ ٤٨ ضمن يك مذاكره خصوصى اظهار داشته است در روز جمعه ٧/ ٦/ ٤٨ به اتفاق چهار، ژنج نفر از دوستان جهت شركت در اجتماع مدرسه فيضيه به قم رفتيم ولى ديديم كه در مدرسه را بسته اند در نتيجه به منزل آقاى گلپايگانى رفتيم و از ايشان سئوال كرديم گفتند قدغن كرده اند و نگذاشته اند منبر بروند سژس در مورد ژخش اعلاميه گلپايگانى صحبت شد بشارتى اظهار داشت اعلاميه را داده بودند به مهدوى و ايشان هم داده بود به سيد ناصر الدين شريعتى كه مقدارى از آنها را ژخش كرده است ولى من نمى دانم اين چه سياستى است ملاحظات
نظريه منبع: منبع نظرى ندارد.
نظريه رهبر عمليات: ١- به نظر مى رسد منظور بشارتى از پخش اعلاميه توسط مهدوى همان متن تلگراف باشد كه جهت گلپايگانى قه قم مخابره نموده است ٢- مهادوى و سيد ناصر الدين شريعتى با يكديگر مخالف بوده و اعلاميه و پخش آن احتمالا فقط شايعه اى مى باشد.
نظريه ٢٠ ه ٣: ٢٠ ه ٣ نظرى ندارد
رونوشت برابر اصل است اصل در پرونده سيد خسروبشارتى بايگانى است.
در پرونده آيت اله گلپايگانى بايگانى شود.
٩٢٩٢
نمايش تصوير