حضرت آيتاللّه العظمى حاج سيد محمد رضا گلپايگانى به روايت اسناد ساواك - -- - الصفحة ٧٥ - موضوع سيدرضا هاشمى از طلبههاى قم
شماره: ٩٨٣٦/ س ت تاريخ: ٦/ ٥/ ٤٢
موضوع: سيدرضا هاشمى از طلبههاى قم
ساعت ٢١٠٠ روز پنجشنبه ٣/ ٥/ ٤٢ در صحن حضرت عبدالعظيم شخصى به نام سيدرضا هاشمى از طلاب مدرسه حجتيه قم اظهار مىداشت من ديروز از قم آمدم و نامهاى از آقاى گلپايگانى براى آقاى نجفى و يكى هم براى آقاى شريعتمدارى آوردم. ظاهرا در نامه نوشته شده بود كه ما در اينجا مداركى كه نظر حضرتعالى بوده جمعآورى و هيچگونه كارى نداريم و منتظر اقدامات شما هستيم و هرچه زودتر نتيجهاى كه تا به حال گرفتهايد به وسيله نامه براى ما بفرستيد و عدهاى را [از] انتظار بيرون بياوريد تنها اميدى كه مردم دارند در اين موقعيت از جنابعالى اين است كه با تمام خون جگر خوردن نتيجه مثبت به گوششان برسد و هر كارى را كه مربوط به قم باشد از هيچگونه اقدامى و فعاليتى مضايقه نخواهد شد.
در پرونده آيتاله گلپايگانى بايگانى شود. شهابى ٩/ ٥
نمايش تصوير