حضرت آيتاللّه العظمى حاج سيد محمد رضا گلپايگانى به روايت اسناد ساواك - -- - الصفحة ٥٥٥ - مكالمه تلفنى آقاى صافى از تهران با سيدجواد گلپايگانى و آيتاله گلپايگانى در قم در عصر روز سهشنبه ٢٦/ ١٠/ ٤٦
مكالمه تلفنى آقاى صافى از تهران با سيدجواد گلپايگانى و آيتاله گلپايگانى در قم در عصر روز سهشنبه ٢٦/ ١٠/ ٤٦
صافى- الو آقا
سيد جواد- حاجى آقا سلام عليكم چطوره حال شما حالتان خوب است انشاءاله
صافى- دعاگو هستم مرحمتتان زياد
سيد جواد- آقاى صفايى تلفن كردند و گفتند جريان را حالا شما قرار است بيائيد
صافى- بله ايشان به من گفت خواهش مىكنم تشريف داشته باشيد تا فردا خودم جواب بدهم حالا مىروم عرض مىكنم و فردا جواب مىدهم
سيد جواد- پس به خودتان جواب مىدهد و گفته فردا برويد آنجا
صافى- گفته ٥/ ٨ صبح برويم ما خلاصه تا ١ بعد از ظهر معطل بوديم
جواد- تا ١ بعد از ظهر پيش خودش بودى
صافى- بله چون سابقه قبلى درست نبود
جواد- كى رفتيد پيش او (منظور آقاى علم وزير دربار شاهنشاهى)
صافى- همان وقت كه ما رفتيم آن قدر شلوغ بود اطاق تا ١ بعد از ظهر آنجا بوديم
جواد- خيلى خوب الحمدللّه
صافى- مطالب را نوشتم و به او دادم گفتم برو آنجا بخوان گفتم خلاصه اين است و اين آخرين دفعه است كه ما مىگوئيم ديگر حالا خودتان مىدانيد و ما اصرارى نداريم
جواد- راجع به حجاج فرموديد
صافى- بله گفتم
نمايش تصوير