حضرت آيتاللّه العظمى حاج سيد محمد رضا گلپايگانى به روايت اسناد ساواك - -- - الصفحة ٢٣٣ - موضوع مخابره تلگراف به قم توسط شيخ محمدمهدى موحدى
شماره: ٥٢٠٥/ ٨ ه تاريخ: ٥/ ١١/ ٤٤
موضوع: مخابره تلگراف به قم توسط شيخ محمدمهدى موحدى
در تاريخ ٣/ ١١/ ٤٤ شيخ محمدمهدى موحدى (واعظ) تلگرافى به شرح زير به قم مخابره نموده است:
قم- آيتاللّه شريعتمدارى- آيتاللّه گلپايگانى عيد فطر را به شما تبريك مىگوئيم. آقاى لبيبى هنوز آزاد نشده است استدعاى توجه.
ضمنا گيرندگان تلگراف هم در جواب قول مساعد نسبت به اقدام در مورد آزادى لبيبى دادهاند.
نظريه رهبر عمليات: پس از دستگيرى شيخ على لبيبى عدهاى از روحانيون و متنفذين كرمان مخصوصا شيخ محمدمهدى موحدى كه از نزديكان شخص مزبور مىباشد جهت آزاد كردن وى مرتبا در تلاش بوده و به دستگاههاى مربوط متوسل شده و تشبث مىنمايند.
رونوشت برابر اصل است.
اصل در پرونده محمدمهدى موحدى بايگانى است.
اين رونوشت در پرونده محمدرضا موسوى گلپايگانى بايگانى شود. ١٣/ ١١ اوانى
نمايش تصوير