حضرت آيتاللّه العظمى حاج سيد محمد رضا گلپايگانى به روايت اسناد ساواك - -- - الصفحة ٣٩٢ - موضوع اجتماع علينقى تهرانى و سايرين
بسماللّه الرحمن الرحيم
با تأييدات خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولى عصر ارواحنا له الفداء.
حسب الامر مبارك حضرت مستطاب آيتاللّه العظمى آقاى گلپايگانى دامت بركاته.
براى اينكه آقايان طلاب محترم جهت شركت در امتحان آينده فرصت مطالعه بيشترى داشته باشند برنامه آن اعلام مىشود.
كسانى كه مىخواهند در امتحانات آينده شركت نمايند از تاريخ چهارشنبه اول جمادىالثانى ١٣٨١ مطابق با ١٥ شهريور ١٣٤٦ براى ثبت نام به دفتر مدرسه فيضيه مراجعه فرمايند.
امتحان كتبى هر سه رتبه انشاءاللّه تعالى در روزهاى پنجشنبه ٩ و جمعه ١٠ جمادىالثانى انجام مىشود. كيفيت امتحان مانند گذشته مىباشد و شرايط آن به شرح ذيل است.
١- شرط شركت در امتحان رتبه دوم يا سوم قبولى در امتحان رتبه اول يا دوم سال ١٣٨١ مىباشد مگر بعد از سال ١٣٨٦ براى ادامه تحصيل از حوزههاى ديگر به قم آمده باشد.
٢- كسانى كه در امتحان هر رتبه دو مرتبه مردود شده باشند نمىتوانند در امتحان همان رتبه شركت نمايند بلكه مىتوانند در امتحان رتبه قبل شركت نمايند و كسانى كه در امتحانات گذشته در امتحان رتبهاى مردود شده باشد نمىتوانند در امتحان رتبه بعد شركت نمايند.
٣- هيچ كس نبايد در امتحان بيش از يك رتبه شركت نمايد.
٤- اگر كسى در يكى از دروس امتحانى به طرزى كه آقايان اطلاع دارند هيچ جواب صحيح ننويسد در كليه دروس مردود محسوب مىشود.
الاحقر احمد الغروى
زندهباد خمينى
نمايش تصوير