حضرت آيتاللّه العظمى حاج سيد محمد رضا گلپايگانى به روايت اسناد ساواك - -- - الصفحة ١٤٨ - با تاييدات خداوند متعال در ظل توجهات حضرت ولى عصر ارواحنافداه حسبالامر واله معظم حضرت آيهالله العظمى آقاى گلپايگانى دامت بركاته
ميزان جديت و پيشرفت محصل بوسيله نمره ارزشيابى و در دفتر ثبت ميگردد.
ماده ٦- مسافرت هر يك از محصلين بايد با اجازه متصدى مدرسه باشد.
ماده ٧- محصلين بايد درسهاى خود را مرتب بنويسند و هر چهارشنبه جزوه نوشته شده را تحويل استاد بدهند و آقايان مدرسين جزوهها را پس از مطالعه و تصحيح صبح پنجشنبه كه براى امتحان شفاهى بمدرسه تشريف ميآورند پس از تعيين ميزان معلومات و جديت محصلين به آنها تحويل ميدهند.
تبصره- لزوم نوشتن درسها براى دوره مقدمات ميباشد و براى دوره سطح و خارج بسته بنظر اساتيد و متصدى مدرسه ميباشد.
ماده ٨- هر پنجشنبه از كليه محصلين امتحان شفاهى بعمل ميآيد.
تبصره- امتحان شفاهى هر درس توسط استاد مربوط از تمام درسهاى هفته در مدرسه انجام ميشود و ميزان نمره امتحان هفتگى محصلين كه نمودار كوشش و جديت آنها است از حدى كه تعيين ميشود نبايد كمتر باشد.
ماده ٩- در هر سال دو مرتبه امتحان كتبى و شفاهى عمومى بعمل ميآيد تاريخ امتحان قبلًا تعيين ميشود.
ماده ١٠- در نتيجه امتحانات نمره هر يك از دروس از (١٢) نبايد كمتر باشد.
ماده ١١- نمره هر يك از دروس از مقدار لازم كمتر باشد تجديدى و در شهريور ماه مجددا امتحان ميشود- ميزان قبولى در امتحانات تجديدى در ماده ١٠ ذكر شد و اگر كمتر باشد مردود است.
ماده ١٢- هر محصل بيش از يكسال در يك رتبه مردود شود از مدرسه خارج ميشود.
نمايش تصوير