حضرت آيتاللّه العظمى حاج سيد محمد رضا گلپايگانى به روايت اسناد ساواك - -- - الصفحة ٢٧٩ - موضوع بهبودى گلپايگانى و مراجعت بمنزل
از: ٢١ تاريخ: ١٥/ ١٢/ ٥٣
به: ٣١٢ شماره: ٦١٢٢/ ٢١
موضوع: بهبودى گلپايگانى و مراجعت بمنزل
پيرو ٦١١٢/ ٢١- ٢٦/ ١١/ ٥٣
ساعت ٨ بعدازظهر روز ١١/ ١٢/ ٥٣ آيتاله گلپايگانى پس از ١٨ روز بسترى بودن از بيمارستان خارج و بمنزل رفته و بسترى گرديدند. فعلًا مكاتبات گلپايگانى وسيله سيدمهدى انجام ميشود و گلپايگانى شخصا آنرا مهر ميكند و بمناسبت دهه آخر صفر از روز اربعين بمدت ده روز در منزل ايشان روضهخوانى برقرار است.
نظريه شنبه- نظرى ندارد.
نظريه يكشنبه- مفاد گزارش صحيح است. در مدت بسترى بودن گلپايگانى در بيمارستان از طرف هيئتهاى مذهبى و اصناف قم مجالس دعايى جهت بهبود نامبرده تشكيل گرديد. اينكچهار برگ اعلاميههاى منتشره در اين زمينه بپيوست تقديم ميگردد. شراره
نظريه شنبه- در مدت اقامت گلپايگانى در بيمارستان از طرف شهردارى خيابانهاى منتهى به بيمارستان لكهگيرى شد. پارسا
نظريه سهشنبه- مفاد گزارش و نظريات فوق مورد تاييد است و مراتب استحضارا بعرض ميرسد. درخشش
٩٢٩٢ بايگانى شود ٩/ ١/ ٥٤
نمايش تصوير