هولوكاست؛ دروغ مقدس غرب (به ضميمه مصاحبه با پرفسور فوريسون) - محمدى، عليرضا - الصفحة ٦٣
يك اتاق گاز دقيقاً چه مشخصاتى داشته و طرز كار اين سلاح غيرمتعارف، به چه صورت بوده است؟ در آن مقاله گفتم مخصوصاً يك نكته هست كه ابداً براى من مفهوم نيست.
براساس روايت تاريخ رسمى و خصوصاً اسناد محاكمات سران رژيم نازى در «دادگاه نورمبرگ» گفته شده كه پس از هر بار به كار انداختن اتاقهاى گاز، سربازان آلمانى ساعتى بعد از مرگ افراد داخل اتاق گاز، خونسردانه و در حالى كه سيگار بر لب داشتند، بدون استفاده از ماسك وارد اتاق گاز شده و كار تخليه اجساد قربانيان را شروع مىكردند.
در آن مقاله من پرسيدم: چگونه اين افراد بعد از آغشته كردن يهوديان به آن گاز مهلك مىتوانستند دوباره وارد اتاق گاز بشوند تا اجساد را بيرون ببرند؟ شما چگونه مىتوانيد داخل اتاقى پر از گاز «هايدروسيانيك اسيد» بشويد؟ گازى غليظ، كه به هر سطحى مىچسبد و تخليه آن از يك فضاى بسته، خيلى مشكل است.
چطور افراد مىتوانستند به جنازههايى كه به شدت به اين سم قوى آغشته بودند، دست بزنند؟ آخر شما بايد بدانيد كه اين سم از راه تماس، وارد پوست فرد مىشود و اگر شما به بدن كسى كه توسط اين گاز شديداً مسموم شده دست بزنيد، قطعاً خودتان را مسموم خواهيد كرد.
يك سؤال ديگر!
به چه شكلى كسى مىتوانست وارد چنين مكانى بشود، همه آن اجساد را بردارد و آنها را به بيرون از اتاق گاز منتقل كند؟ آن هم در شرايطى كه مىدانيم شما هر جا باشيد كه به گاز «هايدرو سيانيك اسيد» آلوده باشد، در چنين مكانى، شما ابداً نبايد