هولوكاست؛ دروغ مقدس غرب (به ضميمه مصاحبه با پرفسور فوريسون) - محمدى، عليرضا - الصفحة ٦٥
در روند تحقيقات خودتان آيا «پژوهش ميدانى» هم داشتيد؟ آيا به اردوگاههاى بر جاى مانده از دوران نازىها هم سركشى كرديد؟
البته. من به «اردوگاه آشويتز» رفتم و از «موزه ملى آشويتز» كه سه سال بعد از جنگ، در سال ١٩٤٨ تأسيس شد و ميليونها بازديد كننده از آن ديدن كردهاند هم بازديد به عمل آوردم.
همچنين از آن به اصطلاح اتاق گاز اين اردوگاه هم بازديد كردم و خيلى سريع كشف كردم كه آن اتاق گاز، تقلبى بوده!
چطور به اين مطلب پى برديد؟
ببينيد! همواره به ما گفته شده بود كه آلمانىها كپسولهاى «سيكلون-/ ب» را از طريق سوراخهايى، از روى سقف «اتاق گاز» به داخل اين اتاقها پرتاب مىكردند. خب، شما بهتر مىدانيد كه بازديدكنندگان معمولى اين مكان، خيلى دقت به خرج نمىدهند تا آن به اصطلاح منافذ ورود كپسول گاز به داخل اتاق را، آن هم در آن فضاى نيمه تاريك، از نزديك مشاهده كنند.
حالا اگر شما در جريان بازديد از آنجا يك چراغ قوه همراه خودتان داشته باشيد، چنانكه من با خودم داشتم، با استفاده از تمركز نور آن بر روى اين به اصطلاح منفذها، خيلى خوب مىتوانيد به اين حقيقت واقف شويد كه آن منفذها به صورت استاندارد، توسط معماران آلمانى در دوران جنگ جهانى دوم، ساخته نشده بودند.
چرا؟
چون سقف از بتون مسلح ساخته شده بود. در حالى كه آن