هولوكاست؛ دروغ مقدس غرب (به ضميمه مصاحبه با پرفسور فوريسون) - محمدى، عليرضا - الصفحة ٧١
مىشود؛ يعنى دايره. مثل كلمه-/ گس چمبر-/ در انگليسى و «گاس كامر» در زبان آلمانى.
حالا من مىروم تا مسأله بزرگ را حل كنم. از عبور مىكنم. بعد از عبور مىكنم. بعد مىروم سر وقت و داخل، به دنبال سوراخى مىگردم كه سم مهلك را از آن به داخل اتاق بريزم. ولى آنجا چنين سوراخى در كار نيست!
امروزه هم اگر به آشويتز برويد و سرى به آن به اصطلاح «اتاق گاز» اين موزه بزنيد، مشاهده خواهيد كرد كه در آنجا سوراخى در كار نيست. فقط سوراخى را مىبينيد كه بعدها آن را ساختهاند. به راحتى اين مطلب قابل مشاهده است كه از ابتدا روى سقف آن اتاق، سوراخى در كار نبوده. بنابراين، به همين دليل است كه من مىگويم چون آن سوراخ موجود نبود، هولوكاست هم در كار نبوده!
آقاى فوريسون! با توجه به مطالب حيرتانگيزى كه عنوان كرديد، جاى اين سؤال باقى مىماند كه در غرب و به تبع آن در كل دنيا با مسأله هولوكاست از حيث تاريخى چگونه برخورد شده است؟ اصولًا فلسفه وجودى اين پديده عارى از حقيقت چيست؟
بلى، اينجا ما در مقابل قضيه بسيار مهمى قرار گرفتهايم، به خاطر اينكه شبكه قدرتمند انجمنهاى يهودى، صرفاً آلمان را به جرم نسلكشى محكوم نمىكنند، بلكه آنها تقريباً دارند تمام دنيا را محكوم مىكنند، اصولًا شما برويد و هر كدام از اين «موزههاى اردوگاهى»، اعم از «آشويتز»، «مايدانِك» و «بيركنائو» را بازديد كنيد، در آنجا شما خواهيد ديد كه يهوديان ظاهراً آلمانها را