هولوكاست؛ دروغ مقدس غرب (به ضميمه مصاحبه با پرفسور فوريسون) - محمدى، عليرضا - الصفحة ٧٠
خواهم گفت كه وقتى يك مسأله خيلى بزرگ مثل اين در پيشرو داريد، چه كار بايد بكنيد.
من اينجا چند دايره مىكشم. ابتدا براى مسأله بزرگ هولوكاست؛ يا نسلكشى، دايره اول را رسم مىكنم. دايره، همان حرف اول عبارت هولوكاست.
حالا در داخل اين دايره، ما سعى مىكنيم قلب مسأله را پيدا كنيم؛ يعنى مركز مسأله را.
پرواضح است كه مركز اين مسأله-/ هولوكاست-/ اردوگاه آشويتز است. آشويتز، آنطور كه طى نيم قرن به ما گفتهاند بزرگترين مركز هولوكاست است. بنابراين، بعد از دايره ما دايره يا همان آشويتز را داريم. حالا مركز اين دايره چيست؟
اتاقهاى كورههاى آدمسوزى، البته اصطلاح «كوره آدمسوزى» به اين معنا است كه شما يك ساختمان داريد با اجاقهاى گاز، جهت سوزاندن اجساد و مكانى براى قرار دادن اجساد در آن، قبل از سوزاندنشان-/ ولى در معرفى مسأله هولوكاست، همواره به ما گفتهاند كه آلمانىها مكانى براى اين اجاقها داشتند و مكان ديگرى هم كه قربانيان را در اتاق گاز بكشند و بعد اجساد آنها را به اتاقهاى اين كورهها بياورند.
براساس اين دلايل درون دايره، ما دايره را داريم، زيرا من براى كلمه كورهها از واژه استفاده مىكنم.
خب، به اين ترتيب، شما اول دايره را داريد، بعد دايره و بعد هم دايره، ولى صبر كنيد!
پس مركز سؤال ما درباره كورههاى آدمسوزى كجاست؟! اين همان «اتاق گاز» معروف است كه در حكم دايره آخر ما محسوب