هولوكاست؛ دروغ مقدس غرب (به ضميمه مصاحبه با پرفسور فوريسون) - محمدى، عليرضا - الصفحة ٧٥
صميمانهاى ميان آقايان «رودلف كستنر» و «اسحاق شامير»؛ رهبران اين انجمن، با رژيم نازى برقرار شد. رابطهاى كه ١٠ سال ادامه داشت. يعنى از سال ١٩٣٣ تا ١٩٤٣؛ يعنى حتى سه سال بعد از شروع جنگ، در سال ١٩٣٩!
اما آخر چه وجه اشتراكى ميان نازىها و اين رهبران يهودى وجود داشت. خصوصاً كه در بين افرادى كه شما نام برديد شنيدن اسم آدمهايى از قبيل «اسحق شامير» كه بعدها نخستوزير اسراييل شد، موجب حيرت انسان مىشود.
حيرتانگيز است ولى به اعتراف خود سران «آژانس جهانى يهود»، اين امر حقيقت داشت. نازىها و اين آقايان بر سر يك مطلب با هم اشتراك نظر كامل داشتند و آن خارج كردن يهوديان از اروپا بود. هيتلر و رژيم او با مطرح كردن شعار «راهحل نهايى مسأله يهود»، خواستار اخراج آنها از اروپا بودند و حتى نازىها طرحى براى انتقال يهوديان اروپا به «ماداگاسكار» را در دستور كار قرار داده بودند. هر چند كه با شروع جنگ و درگير شدن آلمان؛ عجالتاً به انتقال يهوديان به سمت شرق اروپا و نگهدارى آنان در كمپهايى در لهستان رضايت دادند. سران انجمن صهيونيستى آلمان هم خواستار انتقال يهوديان اروپا؛ ترجيحاً اقشار ثروتمند، تحصيل كرده و متخصص يهودى اين قاره به فلسطين بودند.
بر همين اساس، رژيم آلمان نازى به گرمى از اين آقايان، حمايت به عمل مىآورد و آنها در شرايطى كه حتى مسيحيان منتقد نسبت به رژيم هيتلر در معرض سركوب و ترور قرار