هولوكاست؛ دروغ مقدس غرب (به ضميمه مصاحبه با پرفسور فوريسون) - محمدى، عليرضا - الصفحة ٧٩
نيافته. اين روند اخذ غرامت، براساس «پيمان لوكزامبورگ» از سال ١٩٥٢ شروع شد و مقرر گرديد كه تا سال ٢٠٣٠ [١٤٠٨ هجرى شمسى] پرداخت غرامت به يهوديان از سوى آلمان ادامه يابد.
اين امر بدين معناست كه حتى يك آلمانى كه امروز در اين كشور به دنيا مىآيد، وقتى به سن ١٨ سالگى برسد، بخشى از درآمد ساليانه وى بايد به جيب صهيونيستها سرازير بشود. به خاطر جنايات پدربزرگ و پدر پدربزرگ يك جوان آلمانى، او امروزه بايد غرامت بپردازد.
اگر مىبينيد اين صهيونيستهايى كه امروزه در فلسطين حضور دارند، اين همه پول از آمريكا دريافت مىكنند هم به همين علت است. به خاطر اين كه در ايالات متحده، تقريباً همه آمريكايىها به «افسانه هولوكاست» يا همان نسلكشى يهوديان باور دارند. مردم آمريكا مىگويند: «بلى! البته كه طبيعى نيست ما چنين مبالغ هنگفتى را هر ساله به كشور كوچكى مثل اسراييل بپردازيم، اما چه كنيم؟ آخر اتباع اين كشور كوچك، توسط نازىهاى آلمان متحمل ستم بىحد و مرزى شدند. اصلًا شما مىتوانيد به هركدام از اين موزههاى نسلكشى در آمريكا و اروپا سر بزنيد تا در آنجا خودتان ببينيد كه اينها متحمل چه مصيبتهايى شدهاند. از آنجا كه ما آمريكايىها در برابر آن جنايات چشمان خودمان را بستيم، الان مستحق آن هستيم كه مجازات بشويم. ما بايد اين كفاره را بپردازيم!» لابد مىدانيد كه اكثريت مردم آمريكا پروتستان مذهبند، حالا جالب است اگر بدانيد كه كليساى پروتستان، چه در آمريكا و چه در اروپا هم به اين توهم پيروانشان دامن مىزنند و آن را از لحاظ ايمانى و