هولوكاست؛ دروغ مقدس غرب (به ضميمه مصاحبه با پرفسور فوريسون) - محمدى، عليرضا - الصفحة ٧٨
بلى، در آن روزها، يهوديان به اين روال صحبت مىكردند.
آنها با عَلَم كردن «افسانه هولوكاست» مىگفتند: «از آنجا كه در حق ما جنايتى صورت گرفت كه در طول تاريخ بىسابقه بوده است، به همين علت، حالا بايد كفارهاى هم كه به ما داده مىشود، بىسابقهترين كفاره و غرامت تاريخ باشد.» بر همين اساس بود كه در سال ١٩٤٨، «هرى ترومن» رئيسجمهور وقت ايالات متحده به يهوديان گفت: «اوه! بسيار خوب! بخشى از فلسطين، از آن شما خواهد بود. اصلًا اين حق شما است، چرا كه شما زجر و محنت بسيارى متحمل شدهايد!»
در فرداى ختم جنگ، سازمانهاى يهودى-/ صهيونيستى غرب گفتند: آلمانىها اين افتخار را خواهند داشت كه يك واحد پولى قدرتمند جهانى داشته باشند، اما به اين شرط كه قبل از هر چيز، به ما يهوديان غرامت بپردازند.
كسى كه عهدهدار پىگيرى تمام اين مطالبات يهوديان شد، «ناحوم گلدمن» نام داشت. او در عين حال، رئيس «كنگره جهانى يهود» در آمريكا هم بود. اين كنگره براى يهوديان جهان، دقيقاً حكم يك پارلمان را دارد و ستاد مركزى «يهود بينالملل» است.
من به شما دوستانم سفارش مىكنم برويد و كتابى را كه اين آقا در سال ١٩٧٢ نوشته است، بخوانيد. نام اين كتاب، «تناقض يهوديت» است كه ابتدا به زبان فرانسه منتشر شد. گلدمن در كتاب خودش به خوبى توضيح داده كه چه ثروت عظيمى را از چنگ آلمانىها بيرون كشيد. آن هم در شرايطى كه آلمانىها، قادر به انجام هيچ اقدام بازدارندهاى نبودند. بعد از گذشت نيم قرن، هنوز هم اين روند غرامت ستانى از دنيا توسط يهوديان پايان