هولوكاست؛ دروغ مقدس غرب (به ضميمه مصاحبه با پرفسور فوريسون) - محمدى، عليرضا - الصفحة ٦٢
بسوزانيد. اين دقيقاً همان موردى بود كه در معروفترينِ آن اردوگاهها، يعنى «آشويتز» اجرا مىشد. در اين اردوگاه، به علت وجود سفرههاى آبى در زيرزمين، شما نمىتوانستيد زمين را حفر و اجساد را در آن دفن كنيد. من اين مطلب را مىدانستم؛ ولى مورخين رسمى، همواره به ما چنين گفتهاند كه آلمانها تصميم گرفته بودند يهوديان اروپا را به صورت سيستماتيك نابود كنند و براى انجام اين «جنايت ويژه»، آنها يا از يك «سلاح بخصوص» استفاده مىكردند و يا از «اتاق گاز».
من به دلايلى بسيار جدى كه عرضه مىكنم و شما خودتان درباره آنها داورى خواهيد كرد، به وجود اتاقهاى گاز اعتقادى نداشتم.
طى بيش از ٥٠ سالى كه از خاتمه جنگ جهانى دوم سپرى شده، مورخين رسمى همواره به ما گفتهاند كه آلمانها براى انجام آن جنايت ويژه، از گازى سمى به نام «سيكلون-/ ب» كه در سال ١٩٢٢ اختراع شده بود، به منزله «سلاح بخصوص» نسلكشى يهوديان استفاده مىكردند.
همين جا بايد بگويم كه از اين سم، براى كشتن حشرات موذى از قبيل كنه، ساس و شپش استفاده مىشد، ولى مورخين رسمى، همواره به ما گفتهاند كه آلمانىها در زمان جنگ، از آن براى كشتن يهوديان در آن به اصطلاح اتاقهاى گاز استفاده مىكردند.
اما من سؤالى را مطرح كردم: در آن مقاله لوموند، من گفتم «سيكلون-/ ب» همان «هايدرو سيانيك اسيد» است كه يك سم بسيار قوى است. بنابراين استدعا مىكنم به من توضيح دهيد كه